Benimkide öyle 13ay bitecek doğru dürüst hiç bişey yemiyor yere atıyor sürekli .. dişlerimiz çıkmaya başladığından beri böylr oldu kendisi yoksa ek gıdaya güzel başlamıştık 😕 7.ayın sonlarına doğru da dişler çıkmaya başladı ben ona yoruyorum ama bilmiyorum ki😒 çok can sıkıcı bi durum yememesi😢