Emirkusum34 bende iki aylıkken öğrenmiştim. Diğer bebeğim de 5-6 aylık olması lazım, emzirmeye de devam ettim bebek için bi sakıncası olmayacağını söylemişlerdi. sadece seni yorar hem emzirmek hem hamile olmak demişlerdi ama bebeğimin kilosu gayet iyidi gebelikten önce, hamileyken emzirsemde zayıflamıştı baya, sanırım süt yaramıyor. Ama bence sen emziremeye devam et,belki bu süreç benim için böyleydi, senin bebeğine yarar belki. doktorun daha iyi yönlendirecektir zaten