Merhaba kızlar bugün oğluma lc wakiki den uyku tulumu aldım 1,6 tog .. evimde 18-20 derece arası.. üzerindeki etikette uzun kollu zobın veya yarım kollu zıbını gösteriyor.. bn uzun kollu zıbın ve çoraplı alt giydirdim ayakları açıkta kalmasın diye.. biraz az gibi geldi alışmışım kat kata😅 sizde bu tog değerine göre mi giydiriyorsunuz yoksa bi tık fazlasını mı onu merak ettim☺️