Arkadaşlar oğlum 7.5 aylık gece uyanıp emiyor 3 4 kere fln kalkıyor ve memeyi almadan asla susmuyor biberon denedim kendi sütümü sağıp kesinlikle biberon kaşık asla istemiyor ve şimdi hamileyim yavaştan emmeden kesmeliyim ne yapcam nasıl kescem ben bu çocuğu gece emmesinden gündüz ne kadar uykusuz kalsada illaki gece uyanıyor onu da denedim napcam bana bi akıl verin