1 aylık bebeğimi her emzirmemden sonra göğüs ucum aşırı şiş kalıyo ve inceden inceden sancı girer gibi ağrıyo. Kaşıntı tarzı da bi ağrı ama asla şişliği inmiyo ne göğüs pedi ne sütyen engelleyebiliyo yani o derece. Sadece sol göğsüm bu arada, başına gelen ya da sebebi şudur diye bişey önerebilen varmıdır acaba?