dominantteyze hayır doktorlar uzatmayı doğru bulmuyor, düzensiz bir hayata alışıyorlar geceleri uyanmayı huy ediniyorlar, gece uyanıp birşeyler yememeli, ben yatmaya 2 saat kala mamasını veriyorum, emzirirkende sütümü sağardım uykuya geçişte 160 ml kadar içirirdim, 10 ay öyle yaptım sonra mamaya geçtik tamamen