Merhaba kızlar 18 aylık oğlum hiç bir şekilde ek gıda yemek istemiyor ,yakın zamana kadar sadece çorba severek içerdi artik onu bile zor yediriyorum. Kahvaltı asla yapmıyor neler yaptıysam ağzına alir almaz geri çıkardı.Süfekli gece gündüz emmek istiyor.Tavsiyesi olan varmi?Çok üzülüyorum sinirden ağlıyorum