yasacmalamalo 3 ayımız bitip 4 den gün alacagız saat 9 bucukta uyandı kızım hala uyuyacak ağlıyor sürekli ya benle aynı durumda olan var mı
Rmkbk yasacmalamalo ben 2 ay bitti bizdede hep böyleydi düzelmiyor sanırım gece uykusu yok bebekte gündüz uykusu yok tilki uykusu resmen panda gibi geziyorum gözlerim mosmor içine göçük 😹 artık