Adetim yeni bitmişti ilk doz aşımı oldum. Yumutlama zamanı hafif lekelenmem oldu doktora gittiğimde yumurtlamadan kaynaklı yada biontechden kaynaklı olduğunu söyledi. 2. doz aşımı adet olmadan hemen önce oldum. Bugün yumurtlama günüm ve benim tekrardan lekelenmelerim başladı. Başına gelen var mı yada bu konu hakkında bilgisi olan yazarsa sevinirim..