Ahmetcigimm doktorun soyledigi dogruluk payı nedir bilemiyorm hatta coğu doktor 1.ayindan sonra gece bebek acıkmadikca uyandirmayin diyor ilerde aliskanlik haline donusmemesi ve uykusunun duzene binmesi için.bende gece kaldirmadım bunu aliskanlik haline getirdi 2.ayindan bu yana gece acıkmak için kalkmiyor uykusu düzenlidir hep çok nadirdir kalktigi biz bunun temelini kucukken yapmamiz gerekiyr aslinda tabi doktor uygun gorduyse gelisiminde sorun yoksa