İyi aksamlar herkese oglumun dün aksama dogru burnu asiri derecede tikandi bugunde cok fazla hapsurdu, burnu tikali , öksürüyor ve hiriltisida var serum fizyolojik ile burnunu temizledim yarin da doktora goturucem sabah ama inanilmaz korkuyorum kotu bisey olur diye cigerleeine inmismidir dunde disari cikarmistim kendimi cok kotu hissediyorum😔sizce biran once gecer mi yasayan var mi