Sena1608 Selam kızlar 😊Üç aylık bebeğim var günde ortalama kaç kez emmesi gerekiyor. 5 -6 kere emziriyorumdur. Bana az gibi geliyor. Sizde durumlar nasıl kaç kere emiyor bebişler😊
Hep_mi_uykusuz Sena1608 Ben saymiyordum ama.bana az gibi geldi ben mık diyince sokuyordum memeyi😊Suan 9 aylik beni kedi gibi yatiriyor ustume cikip bi birini bi birini emiyor havasi inmis balon gini kaldim😂
Haydinn Sena1608 hiç saymadım bereketi kaçmasın😂😂😂 3 ay 12 günlüğüz gündüz sürekli emziriyorum hiç saat tutmadan onun da bi kere memeyi reddettiğini görmedim cakcukkk emer 5 ten çoktur kesinlikle 😂 gece 11 bucuk ta yatar gece 6 gibi kalkar yer yatar 😂
Emir2021 Biz 4 aylık olduk gündüz sık sık emiyor 2 saati bulmuyor yani gece daha az emdiği için gündüz fazla emziriyorum
Sena1608 Emir2021 Artık her şey dikkatini çektiği için etrafa bakmak istiyor hep. O yüzden memede az duruyor. Önceki aylara oranla emmeyi azalttı gibi. O yüzden bende sormak istedim 😊
Sena1608 Asya2 Çok şükür kilo alımı iyi. Ama bu aydan sonra azalma olabilirmiş kilo alımında öyle diyorlar
Emir2021 Sena1608 evet memede az duruyor ama ben yine de onun ağlamasını beklemiyorum az az sık sık emiyor benim ki cnm emzil kullanmadığımız için beni emzik yerine kullanıyor 😄
Havvakck Sena1608 sabah 7-9-11-1-3-5-7 ve gece uyksunda 3 kere ama mesela çok kalmıyo 8ila 10 dakika en fazla
Sena1608 Havvakck bizimkide gece 2-3 saatte bir yer. Ama gündüz sıkıntı. Maşallah sizinkinede sağlıkla büyüsün bebişler 😊
Sena1608 Emir2021 masallah emsinde ne güzel 😊 o istemeden teklif etmekte önemli. Artık öyle yapmaya baslicam bende
Havvakck Sena1608 meme reddimi var bizdede var basıyo çığlığı ama ben hep uyku öncesi emziriyğrolm canım direnemiyor o zaman
Sena1608 Havvakck evet bende uyumadan önce emziriyorum genelde. Ya dişleri kaşınıyor bu aralar o yüzden emmek istemiyormuş bide şu az içiyorsan ondanda emmek istemeyebilir dedi hemsiremizz
Emir2021 Sena1608 zaten doyduğunu anlayınca ağzından çıkarıp çıkarıp tekrar alıyor bana bakıp gülüyor anlıyorum ki doymuş ☺️Biz öyle anlaşıyoruz yani cnm bu aylarda doyduğunu anlayabiliyormuş bebişler ;)
Sena1608 Emir2021 aynı durum bizdede var😊 onların gülmesi dünyalara bedel. İçimde çiçekler açıyor resmen bana bakıp gülünce 😊
Sena1608 Asya2 sende ayakda emzirmeyi yada şarkı söyleyerek emzirmeyi dene istersen canım. Belki dikkatini çeker
Emir2021 Sena1608 aynen bazen gece kalkınca uykusuzluk olduğu için gülmek zor oluyor ama sabah erkenden kalkıp beşikten bana bakıp gülmesi 😍tek zaafım ❤️