Zmr0720- bizimde 15 güne yakındır bi burun akıntımız var bende bu damlayı kullanıyrm yastığa damlatıyorum ama tabi yastıgı bi süre sonra alıyorum boynundan 6 aylıkken vermişti doktor baya bi rahatsız dık faydası oluyor bizde bide burnunu çekmek gerek habere bizimki kavga kıyamet cektirmiyor doğru dürüst alabildiğimi alıyorm sdece bi burun akıntısı var baska bi sıkıntısı yok diye götürmedim doktora