Deletedmom0099 şikayete konu bi durum değil bu, eğer aşı sonrası beklenmeyen bir durum gerçekleşirse saglık ocağınin imkanları yetersiz kalabileceği için hastaneye yönlendiriyorlar, çoğu yerde uygulama böyle aslında. Aşıyı yapan hemşireler büyük cesaret gösteriyor herkes yapmaz bunu