17 Mayıs ta doğum yaptım. 8 Ağustos da adet oldum. Ondan sonradır olmuyorum. 2 ay önce bi damla peçete ye kırmızı ksn geldı şimdide. Kahverengı kan gıbı geldı bıraz ama kırmızı degıl iç çamasırımda leke olmuş. Sızınden böyle oldumu. Adet olmadıgım içinmi kahverengı geldı acaba damla