Kızlar bebeğim iki buçuk aylık memeyi emmiyo sayılır beş dakika oyun gibi sağıyorum devamlı ama mamada veriyordum dr kustugu için bunu önerdi çok yoğun katı bi mama avent biberom kullanıyodum bebeğim ağlıyo içerken çok katı zor geliyo lansinoh biberon aldım ucunuda m iki akışlı aldım onuda sevmedi aranızda kullanan varmı hangi biberon gerek bu tür yoğun mamalara memeyi de daha çok emmesi için napmalıyım cok ac kalırsa on beş dk duruyo yorulup bırakıyo hemen simdiden sağolun bi yardımcı olursanız sevinirim