Hamzaakdere Merhabalar. Oğlum 17 aylık geceleri çok uyanıyor ve sürekli emerek uyuyor. Emmesi bittikten sonra ısırıyor ve her seferinde göğsümü kanatiyor yara yapiyor aynı durumda olan ya da fikri olan var mı yardımcı olabilirmisiniz lutfen..
elifineylulu Hamzaakdere ahh ahh dis dönemi canım o tepki verme 1 hafta 10 güne kadar unutuyor merak etme 6 dişin 4 ünde yaşadım aynı sıkıntıyı tepki vermeyince kendiliğinden bırakıyor o emmeler uyanmalar diş çıkınca normalleşiyor biraz daha sabır
Hep_mi_uykusuz Hamzaakdere Benim.minik tek disiyle bile acitiyorsa sizinkini dusunemiuorum.Isirimca napiyosunuz tepki veriyomusunuz acaba oyunmu saniuor yada disleeimi kasiniyot
Hamzaakdere Hep_mi_uykusuz uykunun arasında ısırıyor etmesi bittikten sonra gündüzleri o kadar yapmıyor hatta fazla emzirmiyorum daha çok geceleri emiyor
Hamzaakdere Benimki dişleriyle ısırıyor damak olsa dayanırım bir şekilde ama dişlerini etime gömüyor iltihaplı yara oluyor artık dayanamıyorum ve günden güne arttı her gece defalarca yaşıyorum ne yapacağım bilmiyorum