Merhaba güzel annelerimiz .3 Yaşında oğlum var,Cumartesi günleri 1 buçuk saatliğine oyun grubuna gidiyor. Sosyalleşmesi için oyun grubu günlerini çoğaltmak istiyorum 1 değil haftanın 3 günü .ama oğlumun öğlen uykusu var oyun grubu saatleri çocuğun öğlen uyku saatine denk geliyor .karar veremiyorum ya öğlen uykusunu bırakacak sosyalleşecek yada uyumaya devam edip fiziksel gelişimi devam edecek ?? Sizler ne yapardınız ?