Bebeğim nerdeyse doğduğundan beri redli inanılmaz aç olsa bile almıyor şimdi modamız biberon reddi de oldu aç aç uyuyor zorla emziriyordum kilosu iyiydi ayda bir kilo alıyordu şimdi 500 almış Red yüzünden 3. Aylık bu işkence ne zaman bitecek sizin terler ne zaman bitti 😭