Merhaba anneler bebeğimi bugün sütten kestim ama göğsüm aşırı şişti ve süt doldu. sağmak süt üretimini desteklediği için sağmayı önermediler. Ama bu gibi durumlarda iltihap ateş falan oluyormuş ben bebeğime desteksiz bakıyorum öyle bişeyle karşılaşmamak için ne yapabilirim