Yerfistigininannesi Bu post uykusuz bebelerin analarının iç dökme postudur! Ya allah rızası icin karnı zorlada olsa tok alti pek. Peki sorarim evladım uyuyup 15dakka da yarim saatte bir uyanmak nedir? Hiç mi sevmez bi bebek uykuyu dogdugundan beri gece 10dan fazla kalkiyo gündüz de ayni uyutuyorum yarim saat olmadan kalkiyo meme yiyo uyuyo on dakka sonra tekrar enerjim sıfır gun icinde uyanikken hep miz miz kucakta allahim sabir diyorum yine uyuttum odadan çıktım 15dakka sonra kalktı emzirdim döndü döndü uyumadi ayagima aldim sallıyorum allah yardim etsin 40 çıksın düzelir diyenler valla hic birsey duzelmedi daha kötü oldu gurbet ellerde yorgun bitkin kimsesiz kalmışım 😪
Bursa97 Yerfistigininannesi benim oğlum 8 aylık hiç uyumuyor sürekli ayaklarımda sallıyorum yatiruyorum uyanıyor geceleride öyle beşiğinde olsdumu gene bir ebze ama sabah kafar uyanıyor sürekli annemde falan kaldım hele sabaha kadar ayağımda sallıyorum ayaklarimi topuklarimi hissetmiyorum 😭
Gocicim Yerfistigininannesi hiperaktivite gbi bi sorunu olabilir mi acaba ya da baska bi problemi ben uykusuz kalmasinin ve surekli uyanmasinin nedenini bu olarak dusundum
ozgecann Yerfistigininannesi benim bebeğim 22 aylık doğduğundan beri ayakta sallayarak uyutmuyorum yanına uzanıyorum öyle uyuyor emmiyor gece beslenmesi yok uyku aralıklarına dikkat ediyorum ama yok uyumuyor sabaha kadar kaç defa uyanıyor anlatamam sabah en geç 6.30 da ayakta artık yorgunluktan bitap düşmüş haldeyim hatta sadece benim çocuğum böyle diye dertlenip suçu kendimde arıyorum ama dogdugu günden beri uykuları düzelmedi inanın ne zaman düzelir Allah bilir
614408eoa Yerfistigininannesi bnm coxugn da öle idi gerci cokta gecmşs sayılmaz ama 18. Ay bnada cok agır gecmisti uykusz yorgn sinirli delirmek delirmeye ramak kala anne idim
tgbmhr bebeğinizi nasıl uyutuyorsunuz? önce bunu gözden geçirelim, sıkıntı bebekte , uyku geçiş desteğind emi bakalım
Yerfistigininannesi tgbmhr çok yorgunsa emerek uyuya kalıyo diğer türlü ayakta sallayarak piş pis pat pat falan fistan denedim olmadı kizim cok hareketli sallamaktan baska çarem yok gibi hissediyorum beceremedim kendi uyumasını
tgbmhr Yerfistigininannesi 1.5 yasına gelmis çocuk kendi kendine uyuyabilmeli. ne kadar destekle uyutursanız o kadar uyku sıkıntısı çekersiniz ve dediğiniz gibi bebeğiniz huysuz mızmız aksi ve basedilmez olur, çünkü uykusunu alamamıs bir bebekten mutluluk beklenmemeli.
Yerfistigininannesi Bursa97 allah yardim etsin cok zor sizi çok iyi anlıyorum bi uyusalar bizde enerjimizi toplasak mutlu anne mutlu bebek olsak ama ister istemez asabi oluyoruz ona yansitmamak icin mücadele ediyorum ama gücüm yetmiyo
Yerfistigininannesi tgbmhr haklisiniz ama nasil yapacam uzaniyorum yanına bi bakıyorum yataktan inmiş gitmiş karanlık odada ortalığı karıştırıyo uzanmayi bilmiyo resmen
tgbmhr Yerfistigininannesi çocuk daha önce deneyimlemedigi seyi.bilemez ki siz öğreteceksiniz ona ne kadar yataktan cıkarsa geri alıp yatıracaksınız.
tgbmhr Yerfistigininannesi 15 günde rayına oturuyor 21 günde hersey daha güzel oluyor, biraz sabır gerekiyor
Bursa97 Yerfistigininannesi benimde gücüm yetmiyor çok hareketli bir bebek ayağımda sallarken bile kırk sekild giriyor uyumamak için bazen istemsizce yeter artık diye sesim yukseliyor üzülüyorum sonra ama gerçekten çok yoruluyorum
Yerfistigininannesi Gocicim evet hiprraktif bi çocuk oturmak uzanmak nedir bilmiyo çok çok hareketli gece uyandığında bile ayağa kalkar bi kere uzanırken almadim yatağından
Yerfistigininannesi ozgecann aynen öyle dogdugundan beri uykusu sıkıntılı demek çözüm kendi uyumasi da değilmiş uyumayan çocuk uyumuyo galiba
Yerfistigininannesi 614408eoa ay inşallah sorun 18aydadir diyecem ama yok hep boyleyiz dogdugundan beri
Yerfistigininannesi Bursa97 çok zor vallahi benimkide çok hareketli heralde ondan dolayı içi kipir kipir uyumak bilmiyo