Birbebekkkbircicek Normal de 1 kilo alırdı haftada 300 aldıgı bile oldu bu ay iştahsız zorla emziriyorum Red var mememdeki sütü çekmiyor sütüm mü gitti anlamıyorum bu kılo normal mi sadece anne sütü
BusUgUr Birbebekkkbircicek benim bebeğimde 3 aylık bu ay sadece 380gr almış. Doktorum mamaya başla dedi. Başladım 😔
Birbebekkkbircicek BusUgUr normalde nasıldı kilosu Red mı başladı sizde de açlık hissetmiyor bebeğim resmen aç uyuyor açlık ıcın aglamıyor
BusUgUr Birbebekkkbircicek benim bebeğim uyumuyordu ağlıyordu ben atak döneminde sandım normalde ayda 1000gr alıyordu. Bu ay yetmedi sütüm azaldı ben fark edemedim 😔 mama desteğine başladık.