Maeve 2,3 gun oncesine kadar goz temasi,ismine bakma olayi yoktu bir anda gelisti. Isaret etme bir anda basladi ben bile inanamadim buna. Benim oturup ogretmedigim seylwri bile kendisi duydukça,gordukce baglanti kurup öğrenmiş. Bir anda değişti. Bu surecte beslenmesine de aşırı özen gösterdim. Hic bos birakmadik. Ben ilgilenedim mi babasi o ilgilenemedi mi ben devraldik. O kadar zor ve yipratici bir surecti ki bilinmez kör bir kuyudaydik resmen. Otizm ise otizm tamam kabul ediyorum yeter ki ne yapacagim bana yol gosterin diye gitmedigim doktor kalmadi. Emar cektirdim,psikiyatriye gittim,norologa gittim,gorusmedigim egitimci kalmadi.