Kızlar selam 41 günlük bebegim kismamt sorunu nedeniyle gastroentrolijiye gittik. Doktor gaviscon ve motilium verdi. Motilium beslenmedenn 30dk öncesi gaviscon beslendikten beş dakika sonra. Günde 4 kez. Sizler nasıl kullandınız. Gaviscon bildiğiniz biz yetişkinlerin içtiği şurup acaba yanlışlık mı oldunsizde bunumu kullandiniz birde motilium prespektorinde günde üç kez fazla kullanayım Dior bize 4 kere verdi.