Nyles2019 3 ay anneleri sizinde aynı sorun var mı normal mi acaba? Eskisi gibi çok emmiyor memeyle savaş halinde ve gece uzun saatler uyuyor acıkmıyor mu acaba. Canım çok sıkkın 😔 eskiden iştahla emerdi 😔` kendi kendine uyumaya başladı sorunumuz düşük kiloda bebeğim sık emmezse zayıflar kilo almaz diye korkuyorum
HamzasMomy Nyles2019 bana geçenlerde doktorum bebekler mama veya emdikten sonra geceleri 6 ile 8 saate kadar bile uyuyabilirler demisti. Bizim kilo sorunumuz yok o yüzden uyandırıp emzirme o acıkınca uyanacak zaten dedi. Benimkide eskisi kadar gündüzleri uyumuyor 2 aylığız bizde. Eskiden gözünü açamazdı şimdi nerdeeee....
Rmysa93 Nyles2019 bizimkide aynı öyle akşam 11de emer sabaha kadar uyur 7de kalkar emer gün içinde emmeleri savaş halinde emmek istemiyor zorla hoplaya zıplaya tutturuyorum şuan 3+22 günlük haftaya aşısı var kilo alımı ne durumda bu ay bilmiyorum 🤷🏻♀️ Ama doğduğundan beri gece emmesi olmayan bir bebekti ve bu kilo alımını etkilemedi gündüz güzel emdiği için artık gündüz emmeside azaldı baya
Nyles2019 HamzasMomy benim bebeğim kendi kendine uyumaya başladı gece kesintisiz uyuyor gündüz kendi kendine uyuyor ve çok uyuyor emmesi azaldı etrafa ilgisi çoğaldı. Sizin bebeğiniz kaç aylık acaba benim bebeğim 5 gün önce yani 54 günlükken 5. 250 kg Dı. Etrafındakilere bakınca zayıf ve küçük 😔bizimki de önceden uyumazdı huzursuzdu.
HamzasMomy Nyles2019 biz 56 günlüğüz 3 hafta önce 4500 kiloyduk şimdi bilmiyorum ama sizin bebeğinizin kilosu gayet güzel çevrenize bakmayın doktorlar çok kilolu çocuk artikl istemiyor zaten ileride obezit olur diye şimdiden dikkat edin diyorlar. Bizimde geceleri 4 bazen 5 saat olan uykularımiz var eğer gaz sancımiz yoksa tabi. Gündüzleride uzun aralıklarla uyanık oluyor demekki yetiyor yetmese uyur kalır.
Aselinannesi35 Nyles2019 canım o kadar takılma kilosuna doktor mu az dedi? Kilo olması sağlıklı anlamına gelmez ki. Benim kızım da 3 aylık dün tartıldı kilosu 5200 doktor gayet normal dedi. Ayrıca benim kızım da kesintisiz uyuyo akşam 8de uyuyo 1de uyandırıyorum tekrar uyuyo sabaha kadar.
Nyles2019 HamzasMomy aslında ben üzülmüyordum ama hemşire biraz zayıf dedi birde orada başka bir anne ve bebeği vardı çocuk yapılıydı annesi benim bebeğime küçük dedi moralimi bozdular kafama taktım. şu zamana kadar bir takıntım yoktu aslında 😔sadece anne sütü alıyor bu arada.
HamzasMomy Nyles2019 bizim doktor hatta çok kilo almasın dedi düşün yani... Bende bi defa Mama veriyordum günlük onuda kestim sadece şuan anne sütü doktor o 1 ogunu bile kilo aldırır diye verme dedi. Tabelalar var normal kilo ve boylat için aylarına göre oraya bakarsan tam ortasındasin gayet güzel bence
Melek21 Nyles2019 seni pataklamak istiyorum resmen kız neresi zayıf benim oğlan 3 aylık olacak hala çok zayıf herkes oğluma küçük diyor kaynanam kilo alsın diye mama ver diyor olurmu öyle şey diyorum bazen sütüm az gelirse anca veriyorum dr bana iyi dedi korkulacak birşey yok dedi gerisini neden takayım millet kilosunu söylemiyor nazar olacak diye ne kadar saçma ileride versin diye uğraşıncada bunlar aklımıza gelecek mi acaba
ebrutugra Nyles2019 her çocuk şişman olmak zorunda değil kilosu iyi olsun yeter obez yapacak kar bebislei
Nyles2019 Aselinannesi35 hemşire az dedi canım 😔 çevremde de zayıf diyenler oldu canım sıkıldı birde benim bebeğimin boyu da küçük. İnsanlar iyi kötü düşünmeden yorumda bulunuyorlar 😔
Nyles2019 Aselinannesi35 benim bebeğimde hemen hemen öyle uzun uyuyor emmek için bile uyanmıyor. Moral verdin teşekkür ederim moralim düzeldi 😊
Nyles2019 HamzasMomy evet canım doğru diyorsun işte çevremde patavatsız yorumda bulunuyorlar 😔 kafama tqkmayacağım şeyi taktım resmen. Allah bebeğinizi bağışlasın sağlık versin.
Nyles2019 Rmysa93 benim bebeğim gece gündüz sürekli memedeydi şikayetçi değildim şimdi emmek istemiyor çok üzülüyorum 😔 uykusuz kalmaya razıyım diyorum. İnşallah benim bebeğimin de kilosu etkilenmez 😔bende dikkatini çeke çeke emziriyorum değişik sesler çıkarıyorum ağlamayı bırakıp emiyor.
Nyles2019 Sekerlik14 moral verdiniz çok teşekkür ederim kaç kg doğdu bebeğiniz? Ve atak dönemi olduğunu nasıl anladınız acaba benim bebeğim 39.hafyada doğdu.
Sekerlik14 Nyles2019 benimki 38. Haftada doğdu şimdi 6 aylik 7 kilo bile olmadı 2680 doğdu her ay 1 kilo aldı 3 aydan sonra kilo alması yavaşlıyor zaten sağlıklı olduktan sonra kilo önemli değil.zayif bebek daha hareketli oluyor ki zayıfta değil taşırken yorluyor insan bi zaman sonra.atak haftaları var bebeklerin internetten bakabilirsin.bebegmm normalin dışında davranmaya başlamıştı sürekli kafasını kaldırıyor emerken memeyi sürdürüyor vs hiç bi türlü durmuyordu. Süreç bitince gülen konuşan bebek geri döndü
NeclaDefne Nyles2019 40 günden sonra hiç ellemedim geceleri şimdi 4,5 ayligiz daha da uzadı uykuları eğer gece uyandırmaya devam edersen alışkanlık haline dönüştürür ve karnı acıkmasa bile uyanırmış. Hiç kilo problemi yaşamadık şükür. Emme konusa gelirsek 3 ve 4. Ayda meme reddi olabilirmiş bu durumu en doğru şekilde atlatmaniz gerekiyor çevreye ilgileri arttığı için emerken etrafa bakinmalar başlıyor mümkün olduğunca başbaşa emzirmeniz emerken dikkatini sadece memeye vermesini sağlamanız gerekiyor.
Nyles2019 NeclaDefne evet onu fark ettim çevreye bakıyor dikkati dağılıyor yada elini emiyor huyu suyu değişti memeye ilgisi azaldı. Gece uyandırmayım o zaman kendi uyanırsa emzireyim teşekkür ederim uyarınız için.
Merve-Z Biz 2,5 aylığız ve kilomuz daha 3,5 şükret bence gayet iyi sizinki 😊 insanları dinlersek moralimiz hiç bir zaman düzelmez kimseyi duyma herkes kendince bir şeyler biliyor. Önemli olan doktorunun söyledikleri. Sağlıkla büyüsün miniklerimiz
Nyles2019 Merve-Z amin çok teşekkür ederim. Kaç kilo doğdu minik. Çevre psikolojiyi çok etkiliyor malesef 😔 insanların küçük bir lafı anneyi resmen Travma yaratıyor. Bundan sonra kilo konusunu umursamayacağım.
Nyles2019 Melek21 doğru diyorsun canım ama gelişmiyor gibi konuştu hemşire o gün çok canım sıkıldı üzerinden 5 gün geçti hala moralim bozuk. Daha önce doktorumuz aç bu çocuk zayıf mama ver dedi üstüne iyice bunalıma girdim. Çevremde yol gösterecek olumlu konuşacak bir Allahın kulu yok malesef bende takıntı haline getirdim ister istemez .