Kuzeyyveannesii Kizlar bebegim bir turlu emzik emmek istemiyor diliyle itekliyor nasil alistirabilirim yontemleriniz varmii ? Bana yardim edin 😭😭
Silacim45 Kuzeyyveannesii emzik bazen kurtarıcı olabiliyor ama almadımı bir çocuk emziği onu alıştıramazsın. Benim çocuğum doğdu kucağıma aldım direkt ağzına emzik verdim öyle alıştı ama şimdi 7 aylık kendisi bıraktı artık emziği
DBurcuE Kuzeyyveannesii Valla yontemi olan varsa bana da soylesin ama alismayan cocuk alismiyor ne yazik ki, alisan cocukta daha hastanede aliyor. Oglum sadece uyuyacagi zaman aliyor sonra da atiyor hemen. Her ne kadar bazi durumlarda kurtarici da olsa zorlamayin derim biraktirmasi alistirmaktan daha zor. 🤷♀️
Sennur2218 Kuzeyyveannesii emzik almayan çocuğu ne yaparsan yap alıştırmazsın. 15 tane emzik aldım asla istemedi olmayınca olmuyor doktor da böyle diyor. Israr etmeyin lütfen yorulursunuz. 🤦🏻♀️ Kısmette yokmuş diyeceğiz…
Kuzeyyveannesii Hep_mi_uykusuz 😔 ama surekli gogsumde uyumak istiyor boylede alisirsa ilerde cok zorlanicam gibi
Kuzeyyveannesii Daha 1 ayi yeni doldurdu bundan sonra alistirayim artik dedim oncesinde verme dediler tutmayi mi bilmiyor emzigimi begenmedi bilmiyorum
Balkupu Kuzeyyveannesii bende 1 ayda sonra verdim avent alın biraz öğürüyor ilk başlarda ama teklif edin o an alacak bi süre sonra
Zlmzkl Kuzeyyveannesii benim oğlumda ilk başta annemler vermişti almıştı ben çok küçük vermeyelim diyip vermedim sonra da o emziği almadı. Başka damaklı emzik aldım onu da dediğiniz gibi diliyle dışarı ittiriyordu bende sütümü üzerine sürüp verdim 3 5 gün o şekilde simdi emiyor artık.
Hep_mi_uykusuz Kuzeyyveannesii Benimkide oyle canim 10 aylik olucaz ama hep emerek uyuyor simdiden emmeyi birakinca nasil uyur diye dusunmuyor degilim ama hersey olacagina varir uzulme almiyor dye hee bebek farkli istw😊
ketcapli_lahmacun Kuzeyyveannesii 9 buçuk aylıktan bildiriyorum. Ahhh keşke emziği alsaydı. 😐😐 Kendiliğinden bıraktı 4 aylıkken. Şuan sürekli meme de uyuyor.
Kuzeyyveannesii Heralde bu gidisle mecburen pes edicem 😥 keske uyurken falan emse onada raziyim cunku surekli agzi bisey emiyor gibi oluyor bulamayinca uyaniyor cogu zaman
Sennur2218 Kuzeyyveannesii evet boşuna kendinizi de onu da yormayın derim. Uykuda zaten yapıyorlar öyle emzik olsa da olmasa da dalınca emziği atacak ve o hareket yine olacak ki zaten.
Kuzeyyveannesii ketcapli_lahmacun 😰 hic kimseye birakamamaktan surekli benimle uyumak istemesinden korkuyorum en azindan babasinda kaldiginda emzikle idare edebilsin istiyorum ama bakalim zaman gosterecek galiba 🤷
meneksegul_68 Kuzeyyveannesii ben doğar doğmaz verdim öyle tuttu şimdi 9 buçuk aylık attı emziği her bebek aynı değil maalesef ki :))) doğar doğmaz versende bazıları asla tutmuyor zorlamayın bence
Kuzeyyveannesii Balkupu bir kac kisi daha soyledi her markayi denedim birde bunu denicem her marka ve modelden olacak yakinda koleksiyon yapicam 😂
Mti16 Kuzeyyveannesii 2 arkadaşımın bebeği de emzik tutmuyordu. Ben avent kullanıyorum tavsiye attım aldılar ve şuan 2 si de emzik kullanıyor. Denemekte fayda var emzik muhteşem bir kurtarıcı 😍
Hamzaakdere Ben de ilk dogdugu zaman birkaç sefer verdim ondan sonra vermedim unuttu yani hiç emzik emmedi simdi 17 aylık
Ozlemmpamir Kuzeyyveannesii evde çeşit çeşit emzik var avent ,bibs ,wee baby ,nuk , silikon ama hiç birini almıyo maalesef 4 aylık oğlum o kadar denedim olmuyo bi aventi azda olsa o da 5dk tutuyo o kadar sonra atıyo almayınca almıyorlar 🙄