Anneler ya fikir verin. 10 aylık olacak bebeğim bi hafta sonra. Sürekli uyanıyor geceleri ve memede uyuyor. dişleri çıkıyor diye düşündüm ilk başta ama bu dişler bitmiyor biri bitiyor biri çıkıyor. Artık alışkanlığa döndü. Gece abartısız saat başı uyanıyor ve emmek istiyor. Gündüzleri çok iyi keyfi yerinde uyanıyor. Ama gece sürekli ağlayarak uyanması normal mi. Ne yapmam lazım. Aç değil ona eminim ne yapmalıyım. Başka türlü de uyumuyor