Oğlum 20 günlükken sma mama almıştık. Ama anne sütü aldığı için mamamız bitmedi. Şu an oğlum 50 günlük arada çok nadir mama veriyorum doymadığını hissettiğimde. Bir ay oldu tam mamayı açalı. Bir ay içinde tüketin yazıyor. Bir hafta daha kullansam bişey olur mu ?