BusUgUr anlıyorum çok üzücü bir durum geçmiş olsun fakat doktor ismi vererek yorumlarınızı yapmanızı tavsiye ederim okuduklarınızı gayet anlıyorum endişe etmeyin yalnızca bir hekimden dolayı tüm hekimleri ve hastaneyi karalamanızı tasvip etmedim açıkçası, siz de benim yazdıklarımı anlayarak okursanız ne demek istediğimi anladığınızda bana hak vereceksiniz iyi günler dilerim ☺️