slm kızlar bugün covidlw mücadelemde 10.günüm.mücadele diyorum çünkü resmen mücadele veriyorum bebekli ve desteği olmayan anneler için çok zor bir süreç. gece bile maskeyle yaşamak berbat çünkü bebeğim çok sık uyanıyor ve mecburen maske takıyorum.tat koku cabası bebeğin kaka yaptıgını anlamıyorum.baş ağrısı,sırt ağrısı da cabası ve şimdi avuç avuç saçlarım dökülüyor.covidde yaşayabiliyormuş.sizlerde yaşayan var mı geçici bi süreç mi acaba bu dökülme.ne güzel dopum sonrası dökülmem de durmuştu şimdi sil baştan başladı