Bebeğim sağlık probleminden dolayı anne sütünü içmiyordu ben desma mamaya başladım 1 aylıkken kilosu 4300 du smdi ise 2 aylik 4750 olmus yarim kilo bile almamış İştahsızlığı var Aptamile başladım ama kendi iş daha yok bakalım Aptamile daha yeni başladım umarım kilosu toparlanır sizce ne yapmalıyım