Merhaba anneler bebeğim 6 aylık yaklaşık 1 haftadır ek gıdaya başladık 3 gün kuralı ile ilerledik bu süreçte bebeğime suyu hiç eksik etmedim ve bugune kadar günde bir defa olsun bezini dolduracak kadar kakasını yapardı ama bugun hiç kakasını yapmadı normal mi acaba 🤔 Yani kaç güne kadar kakasını yapmazsa sorun teşkil eder?