Madamemom İyi akşamlar güzel anneler sizlere bir sorum olacaktı doğum yapalı tam 7 oldu ve gebelik şekeri yaşadım diyet ve insülin kullandım düzenliydi ara ara ölçümlerde şekerim birkaç gündür ellerim uyuşuyor şişiyor ayak altım yanıyordu şekerimi ölçüm ve 160 civarı çıkıyor sürekli gebelik şekeri devam eden yada başına böyle birşey gelen varsa benimle paylaşır mı bilgi amaçlı hemen randevu aldım perşembeye dahiliye doktoruma gideceğim ama yaşadığım zorlu süreç aklıma gelince moralim bozuldu sizin tecrübelerinizi sormak istedim 💐
Eymenduygy Madamemom benim hala devam ediyor. Çok zorlanıyorum. Ellim ayağım titrer, gözlerim falan karıncalanır hemen anlıyorum şekerimin çıktığını. Kilolarımı da veremedim. Gebelikte İnsülin + diyetisyen + haftada 1 doktor takibindeydim. Çok yüksekti. Şimdi o kadar olmuyor ama şekerim mi çıktı acaba diye bi ölçüyorum hop 200 falan…..
Ygtaras Madamemom merhaba gebelik şekerim vardı benim de 6 ay önce doğum yaptım geçen gün tahlil yaptırdım ki ne göreyim üç aylık şekerim yüksek çıktı 6.1 çok üzüldüm kalıcı mı oldu acaba diyorum. Hamilelikte bile bu kadar yükselmemişti. Tekrar diyete başladım açlık tokluk ölçüyorum
Cheddar Madamemom açken 80 civarı çıkıyodu toklukta da en yüksek 115civarıydı. Doktor ilk 3ay takip et demişti doğumdan sonra.
Madamemom Cheddar hmm maşallah geçmiş gitmiş olsun inşallah rabbim hayırlı uzun ömürler nasip etsin çok sağolun iyi akşamlar 🙏🏻
Marmadal Ben doğumdan 3 ay sonra şeker yüklemesi yaptırdım, malesef devam ediyor bende. Doktorum prediyabet olduğunu söyledi, ilerde diyabete çevirme ihtimali yüksekmiş.
Marmadal Tam hatırlamıyorum ama hastanede ölçüm yapılmıştı, 1. saat tokluk değeri sınırın üzerindeydi