arasin_annesii Huysuzbebe evet öyle canım çok geçti üstünden keşke açmamış olsaydım verirdim birine faydamız dokunurdu ama ne yazıkki açmıştım
Woody Zynp35 aptamil de öyle..açtıktan sonra kullanım süreleri var. Acilmazsa son kullanım tarihine kadar gider
Zynp35 Woody koca kutu aldık daha almam ya bozulur gider dayanmaz ful emzreym yetmezse alırım küçüklerden sadece gece 1 kes alıyordu mamayi
mom1236 arasin_annesii yani kutu açıldıktan sonra bir ay içinde kullanmanız lazım ,1 aydan sonra bakteri üretiyormuş 🥰
Woody Zynp35 a101de 250 gramlik satılıyordu. Onlardan alıyordum ben. Kalani da kedilere veriyordum gün dolmadan
Woody Mucizemlina Toz formdaki Aptamil Çocuk Devam Sütleri nasıl saklanır? Ürün açıldıktan itibaren 4 hafta içerisinde tüketilmelidir. 4 haftalık sürenin daha rahat takip edilebilmesi için açılan kutuya açılma tarihi not edilebilir. Aldığınız ürün kuru ve serin bir yerde muhafaza edilmelidir. İdeal saklama sıcaklığı 5 ile 30 derece arasındadır. 30 dereceyi aşan sıcaklıklarda buzdolabının kapak kısmında saklanabilir. Ürün direk güneşe maruz kalmayacak şekilde saklanmalıdır. Ürünün bakliyat cinsi besinlerle aynı yerde muhafaza edilmemesini öneririz. Ürünü ocak, kalorifer gibi ısı yayan cihazlara yakın tutmamanızı öneririz. Akıllı kutu ürünlerimiz kendi ambalajında saklanmalıdır. Açılan akıllı kutu kapağın ortasından bastırılıp, tam kapandığından emin olunmalıdır. Karton kutu kullanıyorsanız arzunuza göre ürünü folyosundan çıkarıp temiz cam bir kavanozda muhafaza edebilirsiniz. Hazırlanmış ürün 1 saat içinde tüketilmelidir.
Toprakaren arasin_annesii acilan mama kullanılmasa bile 3 hafta içinde kullanılmalı cunku icine hava giriyor bakteri uretiyor ve bozulmasına neden oluyor hele güneşe maruz kaldıysa ambalajı daha kötü bu mama için yapılcak bisey yok bozulmuş anlicaginiz
Pembebeyzmavi Beyzaa12345 benım kızımda 13,5 aylık bazen mamayı 5-6 hafta sonra atıyoruz yine sıkıntı mı?
2cocuk_1anne_ arasin_annesii asla kullanma açıldıktan sonra 3 hafta içinde bitmesi gerek 8 ay çok olmuş Hemde bebeğe içirmek isteseniz de o ayına uygun olmaz ki
arasin_annesii 2cocuk_1anne_ yok zaten eğer kullanılabilir olsaydı küçük bir bebeğe verecektim ama attım zaten 😊