DurununAnnesi12 kayısı marmelatı dener misiniz? Yada kayısı reçelinden kayısıları alıp ezerek yedirin. Bayağı etki ediyor. O da olmazsa Dupalac var şurup, bir kaç kereye mahsus bağırsakları alıştırmadan kullanılabiliyor tembellik yapmasın diye. Sıvıyı mı az tüketiyorsunuz acaba dengeli verirseniz yaşamazsınız bir daha da.