Arkadaşlar kullanan var mı doktorumuz verdi oğluma 3 hafta kullanacak doktorumuz her burun deliğine bir fist yapicaksin dedi eczacı ise bı tane bulun deliğine sıkın yeterli gelir dedi. Kafamı karıştırdı doktoru ariyim dedim çıkmıştı sizlere de sormak istedim kullanan varsa. Tşk ederim şimdiden