Merhaba arkadaşlar bebeğim 10 aylık atopik dermatiti var kortizonlu krem kullandım fakat geçmedi nemlendiricide kullanıyorum var mı Başka tavsiyeniz birde ağızdan damla kullanmaya başladık zyrtec diye günde 1 damla siz ne kadar veriyorsunuz işe yaradımı ?