Deletedmom115 ya ben emziği 8,5 aylıkken kesmiştim bugün yine denedim suyla kandırıyım dedim uyanıncA hemen sallayım vermeden dedim o kadar huysuz ki korktum herkesi uyandıracak diye nasıl ağlıyor ve bagırıyo ilk ağladığında emziriyorum ikincide yaptım bunları yok emerek uyuyo gece üç gibi falan yanıma alıyorum herhalde ben bıraktıramıycam 😔