Miumiuu Kızlar selam, 3 aylığız. Bugün bexsero ve nimenrix aşısını yaptırdık. Doktorumuz aynı gün yaptırmamızı söyledi. Şu an 37 sularında ateşimiz ama korkuyorum açıkcası. Yapıldıktan sonra da aklıma bir takıldı. Aynı anda yaptıran var mı aranızda?
kenankaan Miumiuu oğlumda nöbet tetikler korkusuyla arı ayrı yaptırdık ağır geliyor ikisi birden tavsiyem aynı anda yaptırmayın
OzlemDefne_ Miumiuu biz de 3.ayda ikisini yaptırdık. 37.5 i gorunce bir cay kasıgı calpol verdim 2 kez 4 saat arayla. Sorun olmadı. Şifa olsun bebişe 🙏🏻
Yaseoo Selinglr ben bexsro 8 10 ayllıken yaptırdım nimenrx 1 yaşında yani daha bugn yaptırdım Bi daha şubatta olacak oda bexsro olacak
Miumiuu kenankaan Ya bize doktorumuz aynı gün diyince. Ben de ne bileyim. Nöbet derken? Açıkcası tedirgin oldum biraz ya🥺
kenankaan Miumiuu oğlumun epilepsisi var, ağır olan ve ateşi hızlı çıkaran aşıları biz ayrı ayrı yaptırıyoruz mecbur. Nöbet konusunun sizle bi ilgisi yok ona takılmayın
Miumiuu OzlemDefne_ İnşallah biz de sorunsuz atlatırız çok teşekkür ederim🙏🏻 Herkes farklı zamanlarda yaptırmış bir tedirgin oldum ben de🥺
Yaseoo Kk41 şöyle söyleyeyim canım bnm normlde 4 doz ama uc doz bexsro 1 doz nimnrix bexros 2 doz oldu onları 1 dozu 8 aylıkkn 2 dozu 10 aylıkken bugünde nimnrix oldu onuda 1 YAŞINDA yaptı son olarakta şubatta olcak 3doz oda bexsro olcak
Bellatrixxx Miumiuu biz de aynı anda yaptırdık. 3. Ayda. Bir sıkıntı yaşamadık inşallah sizde de olmaz 🙏
Yasemin38 Miumiuu inşaAllah canım yükselmez korkma sen tedbir amaçlı kontrol edeceksin . 6 saatte 1 verebilirsin calpol
Keskeuyusamm Bilgisine deneyimine çok çok güvendiğim bir doktora gidiyoruz kızım için. 1 yaşında nim+bex birlikte yaptıracağız biz de. Öyle önerdi doktorumuz. O yüzden ben bir sorun olacağını düşünmüyorum. Sadece ateş konusunda bütün geve tetikte ol kuzu.
Miumiuu Keskeuyusamm Ya çok çok teşekkür ederiim🙏🏻 Ateşi yükseldi biraz Calpol verdim hemen. Geceyi de sorunsuz atlatırız inşallah🙏🏻🥺