solin_nisa benim oglum 2 ay 2 gunluk oglen 3 4 gbi uyur bazen daha erken uyur uyumadi zaman kiyamet kopar evde 🤣 5 6 7 bazen 8 gbi kalkiyoe tabi belli olmyo gecde yatabliyo oglenleri kalktigi zamanda gece 1 bazen 12 gbi uyur yani ben zorla uyutmam kendsi aglar uyumadigi icin 🤣 gecede uyur massllh sabahlarida 6 7 dedmmi ayakta 🤣🤣🤣