aysegulkey Merhaba kızçeler iyi akşamlar ek Gıdaya geçtik bi 18 gün kadar önce ama kesinlikle yemek tatmak istemiyor ağzını kapatıyor kaşığı görünce kesinlikle açmıyor ağlıyor var mı önerilerinizz, 😏 bu durum biraz strestli ne zaman geçer ne zamana ister acaba
mmek_2014 Bizim tam 3 ay böyle geçti. Oglum şu an 9.5 aylık daha yeni yeni alıyor ek gıdayı. Tavsiyem sakın zorlamayın sabırlı olun. Önüne koyun döke saça yesin keşfetsin ne oldugunu