Zynp35 Nasl anlatsam cok üzüldüm bugün kendime yasannalara covidin bize getirdiği eksilere ;( Kizimin sinirlibi yapısı vardi hep kardesi (3 aylik suan) doğunca dahada artti hersey bugun sacini cekti sinirden kopardı saclarini yerde gördüm an icim gitti paramparça oldm napcam bn okula göndermek istyorm kardesinn rahatsizli var ya covid bulasrsa off off oyle bir cikmazdaymki tek bir arkadasi yok kızımın eriyor pskolojisi çöküyor gozleemin onnde yetemiyorm bn olmuyor nasl bunaldm anlatamam kızıma yetemiyorm 😭😭😭
MiracAlpinveUmutunAnnesi Zynp35 Devamli onu sevdiğinizi söyleyin gerekirse evde hiç iş yemek yapmayıp 3 aylık bebeginiz uyudugunda kızınızla ilgilenin 🌸
Cancansmom Zynp35 yarım günlük kreşlere gönderebilirsiniz,sosyalleşir, çok çocukla birarada durdukça kıskanmamayı da öğrenir. Siz de dinlenmiş olur, kreşten döndüğünde onunla daha rahat ilgilenebilirsiniz. 2 çocuk yoruyordur.
Zynp35 MiracAlpinveUmutunAnnesi hep söylüyorum hep inanki sarılıyorum öpüyorum neler yapyorm elimden geldince okul oncesi etkinlikler ama yetemyorm yinede randevu aldım pedagoga götürcem ;(
MiracAlpinveUmutunAnnesi Zynp35 Götürün tabiki ama aynı zamanda sizden de ters bir tepki görmesin olurmu hatta kardeşiyle ilgilenirken kızınızı da yanınıza alın birlikte ilgilenin🌹
Zynp35 MiracAlpinveUmutunAnnesi hep öyle yapyoruz kardesini yıkarken mesela suyunu dolar cokda dikkat eder az az koyar bi görsen bezini mamasni verr. Ama beji paylaşamıyor hic bir şekilde. Bi ara dedi onu balkondan atcam ölsün flan öldürecem iyice artyor azalacana. Destek almadan olmayacak
Zynp35 MiracAlpinveUmutunAnnesi okul diyecek arkadaş diyecek büyük ihtimalle bakalm insllah kolaylıkla atlatrz bu süreci
MiracAlpinveUmutunAnnesi Zynp35 Ama ozaman da daha zor olmaz mı kızınız için beni okula bırakıyo diye düşünmez mi ? Bence daha fazla ilgilenin birşeyleri birlikte yapmaya çalışın ona devamli cok sevdiginizi ve cok değerli olduğunu söyleyin gibi seyler söyler gibi geliyo
Zynp35 MiracAlpinveUmutunAnnesi Bunuda cok düşündüm hatta vermeyede niyet yoktu okula hala yok hem covid hem de annenin terk edilme duygusunu yaşar diye. Evde halledeym dedm olmyor süreli bni okula gönderin arkadasm olsn doye konuşmalar yapyor arkadas istyor balkondan büyük çocuklara bakip bn okula gidince bnmde arkadasm olcak dimi anne diyor. Evde bebek rahatsz enfeksyon kapmamasi lazm diye hergun supurge tutup siliyirm zaten her hafta hastenelerdeyim bakalm.elimden geleni fazlarını yapcam kizima mutluluğunu geri vercem :(
Zynp35 Cancansmom hemde cooook yoruyor cok. Covid vmbeni endiselendryor bebek hasta enfeksyon kapmamasi lazm kuzum bakalm evde bi halletmeye calsaym ama cok zor olcak napalm onair icin hersey tükendim ama ayakta durmak zorndaym
Zynp35 Seren85 Sağ bobregnde kist ve çift toplayıcı sistem var göğsünde çöküklük kunduracı göğüsü diyorlarmış. Nefroloji dr enfeksyon kapmamasi lazm dedi dogdundan beri antibiyotik kullnyor hergun
Seren85 Zynp35 canım çok geçmiş olsun.. hepsini yoluna girer Allah ın izniyle.. alışma süreci geçsin biraz daha..
Zynp35 Seren85 insallah canm inslalah gececek ama.inslalah kalıcı hasarlar kalmaz pek.pskolojik hem.fiziksel sabir edecem biraz daha