yasacmalamalo Selam Annelrr face grubunda rezenenın zararlı olduguna dair birileri bişiler soyledı de emzrme dönemnde bılgısı oln vrsa acıl söylyblr mi dmla kullnıom içinde ekstre var dıo
1kralice yasacmalamalo ilk defa duydum valla ben sürt artırıcı etkisinden dolayı kullandım 2-3 ay , gazada iyi geliyor
Mlke301020 yasacmalamalo ya ben bir ara bir doktordan instada baya ünlü bir de rezenenin 4 yaştan önce zeka geriliği ettiğini söylemişti 🤷🏼♀️
Lulemom yasacmalamalo ben her gün içiyorum. Hastanede bebek hemşireleri tavsiye etmişti süt yapıyo diye 🙄
Yasemin38 yasacmalamalo çocuk doktoru rezene tüketiminin bebeğin psikomotor(beyin)gelişimine zararı olduğunu söylemişti canım
yasacmalamalo Lulemom ben de içiyordum arada ama onları okuyunca şok oldum bestlakda da var bnm bi şişie bitmek üzere cocuk doktorum vermıstı iç die smdi napıcam blmıom
Yasemin38 yasacmalamalo valla bilemeyeceğim canım. Bazdende doktorların söylediklerini tam anlamıyla araştırmadan uygulamamak gerekli
kahvekokusuu yasacmalamalo bu konu hakkinda bircok doktor uzman ikiye ayrılmış durumda kimisi zeka geriligine kadar varan zararlari var derken kimisi hem süt artırıcı hemde gaz giderici etkisi olduğu için tavsiye ediyor yani tamamen size kalmış birşey artık siz karar vereceksiniz🤗