Fenomenin birisi yaptırıyormus sürekli. Senede bir. Bi arkadaşım demişti ben takip etmem öyle şeyleri ama yenilemek gerekıyormus dolguda. Ameliyat daha cazip sanki ama fiyatlar cok fazla malesef. Burda bi tanıdık burnunu univ hastanesinde parayla yaptırdı yapamamıslar tekrar olacakmıs🧐bunu duyunca da dolgu cazıp gelıyor😅