Bizde vatandaşlık aldık ordan gidip geliyoruz eşim sağlık turizmi yapıyor. Ama biz Ankara anlaşmasıyla alındık eşim başvurdu bizde onunla birlikte kabul edildik. Şimdiki sisteme göre baya zorlaştı ama başvuranı yani eşinizden dil isterler özellikle sizi çok zorlamazlar