Kedidirokedi Doğum yapalı 4 ay oldu sezaryen doğum yaptım ve hala regl olmadım. kırkım çıktıktan sonra kontrole doktora gitmiştim şuan olacak gibi değilsin demişti ama 4 ay uzun bi süre geliyor 🤦🏻♀️
ElAta Kedidirokedi tam bir yıl sonra olmuştum hatta korktum bende doktora gittim bir yıl oldu gelmedi diye normal biraz daha bekleyelim dedi bir hafta sonra oldum
birfincantuzruhu Kedidirokedi 1 yıl kadar olmamak normal karşılanıyor ben 40imdan sonra olmuştum ama arkadaşım 8 ay olmamıştı
Kedidirokedi birfincantuzruhu evet bazıları hemen olabiliyormuş düzene binsin diye istiyorum ama olacak gibi değilim sanırım
balpetegimmmm Kedidirokedi spor şart 😂 doğum yaptım 3 ay sonra adıyamana gittim nemruta çıktım 😂 akşamına şakır şakır geldi 😂😂😂yoksa daha olamazdım zaten düzensizdi adetim
Selin27 Bende sezaryen doğum yaptım Tam 40.gün oldum 10-12 gün falan sürdü 4ay 8günlük bebeğim o günden beri düzenli oluyorum devam ama bazıları gecikebiliyor bir sene falan olmayan var sütü korur diyorlar
Babybloom Kedidirokedi 13 ay oldu doğum yapalı tık yok😁 ilkbebeğimde 2 yıla yakın olmadım. İki doktora gittim Bi sorun olmasın diye. Eğer bir şikayetin yoksa söktürücü kullanmaya gerek yok dediler😊 valla mis gibi hayat ben çok memnunum🤩
Kedidirokedi Babybloom 2 yıl mıı 😱 bu kadar uzun süreyi hiç duymamıştım evet olamamak rahat ama ne zaman olacağını bilmediğim için stres halindeyim