Kızlar merhabaa bebeğim 6 ay 10 günlük bugünlerde öksürük ve burun akıntısı var doktora götürdüm ve doktor ciğerleri temiz annesi korkma dedi bu aralar hava değişiminden herkez hasta diyo doktor 2 yaşından kucuklerde pek ilaç tavsiye etmiyorum dedi burnunu temizle tikanmasin dedi ilaç kullanmanıza gerek yok dedi ama öksürüyor ve uyanıyor oksurunce evde neler yapabilirim çok küçük olduğu için pekmez fln veremiyorum başına gelen varmı siz neler yapıyorsunuz böyle durumlarda yardımcı olurmusunuz