zeome ben kaşıkla yediriyorum çünkü biberon İçin fazla katı oluyor. Eğer ilk kez deneyecekseniz 3 gün kuralı ile deneyin. Önce 1 tatlı kaşığı sonra 1 yemek kaşığı sonra bir kahve fincanı. Kıvama göre anne sütü koyun, eğer mama ile yapacaksanız istediğiniz kadar pirinç ununu su ile pişirin göz göz olunca kapayın. Ilıdığında içine 1 veya 2 ölçek toz mama koyup kaşıkla yedirin.