Arkadaşlar merhaba, bebeğim bir süredir altını değiştimeye açtığımda ya da banyo yaptırmaya çalıştığımda yani altı açıkken bacaklarını çok sert şekilde kaşıyor. Yara doldu bacakları. Şimdide kolları açıkken kollarına başladı. Cildiyeye götürdüm krem verdi kullandık fakat devam ediyor. Var mı başına gelen, çözüm falan?