Rotavirüs olduğunu nasıl anladılar kaka testimi yaptılar ben de şüpheleniyorum dünden beri çok fena ishal istahsızlık da var emmek istemiyor çocuğum sürekli bi ıkınma geliyor içi dışına çıktı bi haftadır da kusması arttı şükür ateşi yok sizinkinde ateş oldu mu